۷ آبان ۱۳۹۲، ۱:۲۱

ربطی در گفتگو با مهر:

اهالی کشتی باید به خادم کمک کنند/ به جرم تاکید بر قانون مرا کنار گذاشتند!

اهالی کشتی باید به خادم کمک کنند/ به جرم تاکید بر قانون مرا کنار گذاشتند!

دبیر پیشین فدراسیون کشتی با اظهار امیدواری به تغییر و تحولات اخیر در این رشته گفت: اهالی دلسوز و واقعی کشتی باید برای خروج از بحران کنونی به هر شکل ممکن به رسول خادم کمک کنند.

عارف ربطی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون کشتی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: عنوان سرپرستی فدراسیون کشتی در حالی به رسول خادم داده شد که این فدراسیون در بحرانی‌ترین روزهای خود بسر می‌برد و به واقع قبول این مسئولیت از سوی خادم، کار بزرگ و ارزشمندی بود.

وی در خصوص کنار گذاشته شدن از فدراسیون تحت سرپرستی حجت‌الله خطیب نیز تصریح کرد: تنها جرم من از نظر آقایان، تاکید و اصرار بر اعمال دقیق قانون و ضابطه‌مند کردن تمامی اقدامات بود که گویا این پافشاری من باعث نارضایتی مسئولان وقت فدراسیون شد و در نهایت تصمیم به حذف من گرفتند.

دبیر پیشین فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر هستید دوباره با فدرایون همکاری کنید؟، تاکید کرد: در طول سال‌های حضورم در عرصه اجرایی کشتی هرگاه احساس کرده‌ام به وجود و تجربه من نیاز است، وارد میدان شدم. در مقابل هرگاه نیز احساس کردم نمی‌توانم مثمرثمر باشم، کناره گیری کرده‌ام.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: هم اکنون نیز برای کمک به کشتی از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، چراکه معتقدم رسول خادم از ابتدای حضورش در راس امور فدراسیون کشتی قصد دارد با قانون و برنامه گام بردارد.

ربطی در پایان گفت: به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ کشتی از تمامی گوش شکسته‌ها می‌خواهم برای کمک به فدراسیون از هیچ تلاشی دریغ نکنند، چراکه مطمئنم حمایت و همکاری با رسول خادم و همکارانش به رشد و اعتلای کشتی می‌انجامد.

کد خبر 2163453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha